Brist På Rubrik!

Dags för ett litet mer normalt inlägg känner jag:)

Känner att jag är i rutin nu efter nyår. Kände att jag sov borta hela dagen igår! Vaknade som jag förtjänade kl 13:30 igår! Helt utslagen efter nyåret! Men jag lyckades ta mig till Johanna för en myskväll med henne och Linnéa! Blev pizza och filmtittande:) Typisk dagenefter saker;)

Idag har jag varit ute i Moraberg för att reklamera mitt usb till trådlösa internet. Gick lättare än vad jag trodde:) Har packat två flyttkartonger med massa saker, nu känns det verkligen som jag ska flytta! Sen har vi haft släktmiddag med mammas två kusiner+barn och mammas morbror var här, hur trevligt som helst! Måste bara ge en eloge till mammas kusin Maria som klarar av att ta hand om sin cancersjuka man samtidigt som hon har två barn att ta hand om samtidigt att jobba och sköta ett helt hushåll helt själv! Vet att allt inte kommer bli bra, men jag hoppas att allt löser sig på sitt sätt!

Imorgon ska jag äntligen ta mig till gymmet, ska bli så otroligt skönt att få träna igen:) Sen blir det nog lite solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0