Bättre Sent Än Aldrig!

Glömde totalt bort att göra en liten lista över 2008, så här kommer den!

* Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?

Åkte till Kos, fick fast anställning.
* Dog någon i din närhet?
Yes! Daniel Snällman dog, alldelses för tidigt! Endast 20 år!

* Vilka länder besökte du?
Grekland och Danmark, räknas Åland?

* Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
1 mars - Daniel lämnar oss allt för tidigt!, 12 april - Min 20-årsfest, 14 april - Jag fyller 20!, 4-11 juli - Kosresan!, 6 sep - Jessicas kräftskiva, 1 okt - Får min första fasta anställning, 3-5 okt Första resan ner till malmö, 2 dec - Får veta att jag ska få flytta till stan den 1 feb, 5-7 dec - Andra resan till Malmö, 25 dec - Julagen, behöver jag säga så mkt mer!, 31 dec - Grym kväll med dom bästa!
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lady Gagas Just dance är nog den låt jag kommer minnas mest från 2008, men det finns även andra som: Womanizer, Forever, White horse, I kissed a girl, Hot n Cold, Broken strings, Poker face, So what, Qele Qele!
* Blev du kär under 2008
Nej! Fanns ingen att bli kär i där ute;) Tappa hoppet för killar där ett tag, och levde det hårda livet som singel;)

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Just på min födelsedag var jag och min familj ute och åt på Barolo. Men jag hade en grym 20-årsfest med mina vänner 2 dagar innan:)
* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Att jag har dom vännerna jag har! Vet inte vad jag skulle göra utan er!  Även resan till Kos var ju grym!! :)
 Hur höll du dig från att bli galen?
Var nog aldrig nära på att bli galen!

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Säger nog som förra året, blev inte så mkt nya vänner, men lärde känna vissa mkt bättre än förra året! Jag och Felicia har kommit varandra grymt nära, räknar henne till en av mina bästa nu! Vi kan berätta allt för varandra! Sen att få lära känna Becca och Carro tycker jag är jätte kul! Hoppas vi blir bättre kompisar 2009 än vad vi är nu, ni är två toppen tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0