Äntligen helg!

Äntligen fredag, känns helt underbart:)

Arbetsdagen gick vädigt fort idag, jag har hunnit med så mycket:) Har arkiverat pärmar, skrivit ordrar, fakturerat, hjälp kunder på telefon och fikat, haha! Väldigt bra stämmning på jobbet idag, vet inte om det för att det är fredag eller ngt? Det gör verkligen ens dag när alla är glada på jobbet!

Snart ska jag äta middag med min familj, länge sen jag gjorde det under en helg, har inte blivit så mkt i veckan heller eftersom jag tränat 3 dagar denna vecka. Bara få sitta ner och njuta av en god middag och trevligt sällskap:) Sen blir det Lets Dance kväll hos Mikkis, vi ska även prata om Rhodosresan:)

Just det! Jag har köpt världens finaste tapeter idag! Och det med det hela var att det var 50% rabatt på dom, tre rullar för 150:-, kan det bli bätte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0