Alla Kottarna I Skogen?

Snart dags att gå tillbaka till jobbet, känns ju inte så speciellt lockande, men skönt att det bara är tre dagar kvar till helg sen:) Då ska det festas! ;)


Idag var jag på stan och träffade min underbara Felicia! Åh vad våran lunch var underhållande! Framförallt när vi upptäckte att Robban Karlsson stod i kön på Nancys! Jag kom med idén att vi skulle bli ssk nya tränar duo, och att aldrig ge dom ledigt och att dom var tvugna att gymma i bar överkropp;)


Sen har jag bara varit hemma, skulle ha städat garderoben, men tror ni jag gjorde det eller, rätt gissat;) Men funderar på att göra det nu, känner mig ganska rastlös!


Är det bara jag som är allmänt seg eller har ni hört uttycket:

- Han verkar inte ha alla kottar i skogen!


Jag har hört:

- Han verkar inte ha alla hästar i hagen!


Kommentarer
Postat av: Linken

Hahaha! Jag har barahört samma som dig, men den andra var bra :P

2009-01-06 @ 22:49:26
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0