Full ös!

Snart är denna dag slut, känner just nu bara för att bädda ner mig i sänge och sova! Helt slut efter denna arbetsvecka. Känns som jag aldrig jobbat så här mkt som den här veckan! Pus att jag har hunnit med så mkt förutom jobbet. Träffat Johanna, Linnéa, Felicia, Mimmi, Jessica och Patric, inte dåligt!

Shiet vad jag är taggad till imorgon. Både jag och Johanna vill ha lördag just nu=p Faan vad jag ska köra hårt imorgon, ha ju inte varit ute på 2 veckor, så känns som det kan bli en likadan fylla som sist;)
Imorgon kör vi brudar!



Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vad vi älskar den där bilden :S ;) Dags för en uppdatering i bildregistret kanske? ;)

2009-02-14 @ 15:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0