Fullt upp hela veckan!

Har varit en fullspäckad vecka kan jag lova, jag har nog aldrig gjort så mycket under en vecka! Här följer en lista:

* Måndag. Jobbat, Ikea med mamma, kändes som jag hade blivit rånad av själva Ikea. 2000:- jävla spänn på små skit saker som diskställ, stekpanna, vitlökspress mm. Till lägenhenheten, pappa var klar med målningen. Fixade lite nya handtag till skåpluckorna. Hemma runt 21:30.
*Tisdag. Jobba, till lägenheten och hjälpa till att tapetsera fondtapet med pappa. Tror att jag var tapetserare i mitt förra liv! Sheit vad duktigt jag var! Fondtapeten blev grymt bra, trots att pappa trodde det skulle blir svårt eftersom det var mönsterpassning! Men det klarade han galant och tror att han också var tapetserare i sitt tidigare liv;) Åkte till Ikea efter att vi var klara, fick sällskap av min bror eftersom jag är ganska klen(tycker min pappa) men kan säga att allt vägde över 100 kg tillsammans. Åkte tillbaka till lägenheten där mamma hade städat lite mer. Mamma och jag satt igång och diska lite porslin medans pappa lämna släpkärran. Hemma runt 21:30.
*Onsdag. Vilodag.Pappa fyllde år så vi hade en pause från lägenheten. Kan säga att det behövdes. Jag var som mest förkyld denna dag och hade ingen energi alls att göra något vettigt. Försäkte gå och lägga mig i tid, men vi hade gäster ganska så sent så gick och la mig efter kl 22.
*Torsdag. Prosit. Tror aldrig jag har nyst så mkt som jag gjorde denna dag. Mina arbetskollegor började undra om jag hade feber, för jag lät ganska så sjuk. Men jag klarade av dagen, men kan lova att allt gick ganska så långsamt=p Mötte upp Johanna på stan, vi gick på handduksjakt igen, men Hemtex hade inte kvar dom lila handukarna så det blev vita ist. Vi mötte upp min bror lite senare och gick och åt pizza, sen börjades det byggas soffbord och byrå. Kom hem runt 22
*Fredag. Kände mig otroligt pigg imorse, men är inte helt frisk ännu. Jobbat på som vanligt sen mötte jag upp Linnéa på stan.Vi gick till min lägenhet och skruva ihop lite möbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0