090222

Denna dag har gått i lugnets tecken. Jag och Mikkis hade sleepover och vi vakna runt kvart i tio när min klocka ringde. Vi började jag i ordning för brunchen vi skulle ha med Mia och Emma. Och det blev en vädligt lyckas brunch:) Amrikanska pannkakor, bacon, äggröra, frallor, och färskpressad juice. Kan det bli bättre? Säger bara en sak, det här måste vi göra om:)

Efter att Mia och Emma gått så låg jag och Mikkis och slappade vid tvn, kollade bla på The break up, eller vi kanske sov mest, haha! Vi har iaf pallat oss ner för att köpa cola och sen gjort lite mat, Tacogratäng:) Vi har haft tv-kväll, kollat på One Tree Hill, Gossips Girl och Herre På Teppan. Nu sitter jag och kollar på Beck.


Dagen brunch, Mia kom även med på bild:) 

Äggröra och Bacon. Kanske lite missbildad äggröra,men får skylla på att det var första gången jag gjorde äggröra=p

Brunchen var i full gång

Tack hjärtat för den här helgen! Har varit jätte mysigt med sleepover och mysdagen idag:) Det här får vi göra om! Så kul att vi har blivit så nära vänner, du är en av mina allra närmsta! Älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag älskar dig också!

2009-02-23 @ 07:39:59
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för myshelgen gumman!

2009-02-26 @ 12:19:12
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Kurran

Mikkis: :)

Emma: Tack själv! Det här får vi göra om:)

2009-02-26 @ 13:09:08
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0