Dags att kolla på nya tapeter?

Katta och Linnéa gick precis. Tyckte det var extremt kallt i porten, då upptäckte vi att portdörren var öppen, idioter säger jag bara! Gick ner i tvättstugan för att byta tvättid, och kan säga att Mikkis har skrämt upp mig rejält nu! Förra veckan när jag hade tvättstuga så börja hon snacka en massa om skräckfilmer. Så när jag nu såg att någon hade ställt upp ena dörren med skyffeln blev jag skit skrajj! Såg exakt ut som en skräckfilm!

Har varit en jätte bra dag idag! Först jobba på som vanligt på jobbet sen myskväll med Linnea och Katta. Känns ganska deppig att Katta nu åker iväg till England i tre månader:( Kändes jätte jobbigt när jag sa till henne innan hon gick: Men då ses vi i sommar. Nej, nu får jag byta ämne innan jag börjar gråta=/

Snart är det helg och det känns som jag vill göra så mkt. Jag vill hinna träffa Mimmi innan hon flyttar, gå ut på Olles, gå en shoppingrunda på stan. Men ngt som är säkert. Jag ska gå på bio på söndag med mamma och pappa. Vi ska se Män som hatar kvinnor, länge sen jag gjorde ngt med mina föräldrar.

Linnéa och jag är exremt sugna på att kolla på nya tapeter! Och nu menar vi inte riktiga taper;) Det är ett nytt utryck för ngt speciellt ämne, haha!

Btw..Hörde nu att ngn ställde upp dörren igen i porten. Vem är idioten?!?! Känner att sätta upp en arg lapp, haha! Säger bara en sak! Jag ger igen den 7 mars! Moohahaha!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha sorry att jag skrämde upp dig baby! Och jag vet nog vad ni menar med nya tapeter :P

2009-02-26 @ 06:23:22
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: BK

Det är bara att ta med sig en kniv och självförsvarssprayen;) Du ska väl kolla på tapeterna på tisdag va? ;)

2009-02-26 @ 13:07:27
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha ja, det ska jag förmodligen göra :P Kollade på tapeter idag men inte sådana som du tror, det får vänta tills på tisdag :P

2009-02-26 @ 18:12:08
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla på tapeter, ja just det. Så kan det också heta :P

2009-02-27 @ 17:41:35
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0