090210

Då har även den här dagen gått!

Gick nästan lika fort som det gjorde igår på jobbet! Så underbart skönt:) På detta så mådde jag extrem bra imorse och hade jätte mkt energi inför arbetsdagen, sånna dagar älskar jag!
Efter jobbet mötte jag upp Linken vid Willys då vi skulle köpa mat till kvällen. Blev Laxpasta, hur gott som helst! Om man gillar lax så ska man verkligen testa denna maträtt:)

Vidare hemma hos mig gjordes det mat för fulla muggar, senare kom Johanna och Felicia förbi:) Vi hade en trevlig kväll med mkt prat och skratt! Linnéa ska sleepa här med mig, alltid lika trevligt med sovsällskap:)







Imorgon blir middag med Patric, längtar! Det var jätte länge sen vi sågs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0