Världens bästa FelleBelleBus fyller 21!


Grattis till min vän Felicia Ellinor Palmblad! Tusen grattis- kramar och pussar till dig! Hoppas du har fått en underbar födelsedag med en massa grattishälsningar:) Felicia är en av mina bästa kompisar och jag kan säga ALLT till henne. Synd att vi har glidit ifrån varandra nu i höst men det får vi ta igen nu till helgen då jag kommer ner och hälsar på. Jag LÄNGTAR! Julmarknad på Tivoli i Köpenhamn, Idolfinal, brunch, ev fest och Sunes Jul, bättre kan det inte bli. Ge mig fredag nuuu!

Jag älskar dig Felicia Ellinor Palmblad<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack Karin, oh vad du är söt.

Ser jättemycket fram emot fredag, tror det kommer bli toppen.

LOVE U

2009-12-07 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0