Julklappar

Åh vad jagr bara älskar snön! På nolltid fick jag jätte mycket julkänsla:)

Dagen på jobbet flöt på bra, men för fort! Fattar inte vart all tid tar vägen. Skönt att det snart är jul, för det innebär att jag är ledig från den 28 dec -7 jan:) Åh vad jag ser fram emot långa sovmornar, sleepovers, långa fikastunder, långa promenader, pulkaåkning:) Ikväll har jag umgåts med Mia och Linnéa, vi har gjort Janssons Frestelse och hemgjorda köttbullar:) Vi hann även få i oss lite glögg innan tjejerna skulle gå. Sånna här härliga kvällar uppskattar jag, tack tjejer!

Imorgon ska det shoppas julklappar för fulla muggar! Och jag kommer nog aldrig vara så fattig som imorgon:p Tur att min lön redan kommer på fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0