Helgen som var



Nu har jag landat i min egna soffan efter en fullspäckad helg.

I fredags hade jag, Johanna och Mikaela Idolkväll. Vi lagade Fläskfilepasta och sen var det Idol som gällde. Vi blev som 14 åringar när Westlife sjöng sina låtar, vilka minnen jag har till alla låtar! Hörde att Westlife kanske kommer till Sverige i sommar och ger en konsert, jag måste bara gå! Och varför var det Tove som skulle åka ur Idol, det var ju Kalles tur! Jag kommer hålla alla  mina tummar på att Erik vinner nästa fredag!

Igår åkte jag och Johanna upp till Telefonplan där Elin och Julia skulle firas. Efter en trip till Coop och Donken var det dags att göra sig i ordning sen var det fullt ös hela kvällen. Kan sammanfatta kvällen som galen! Vi har varit på Stureplan, träffat mitt gamla ex sen 4 år tillbaka och träffade en jätte trevlig kille som ville gå på efterfest med oss. Trots att vi inte kom in på krogen för att det var 25-årsgräns så hade jag och Johanna kul:)
Trots att ingen var bakis idag har vi alla fyra(jag, Johanna, Elin och Linnéa) legat utslagna hela dagen fram tvn. Det enda vi har orkat gjort är att gått till pizzerian och köpt pizza:p

Nu är det en ny vecka som väntar. Känner på mig att det kommer bli en lika tuff vecka som förra. Övertid räknar jag med. Framför allt när jag ska vara ledig på fredag då jag åker ner till Malmö:)

Veckans planer:
Måndag - Ev jobba över
Tisdag - Ikea och Skärholmen med Mimmi
Onsdag - Ev jobba över, städa och packa.
Torsdag - Julbord med jobbet på Bomans
Fredag - Tåget till Malmö går 05:39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0