Dags att skryta lite..

Jag är så jäkla stolt över mig själv! Efter mycket om och men så tog jag tag i att rensa vattenlås och rör badrummet. Fy faan måste jag bara säga! Dessa rör kan inte ha rensats ut en år tillbaka! Och vilken stank, ville bara spy om och om igen! Efter att ha rensat rören på äckligt hår och annan sörja var det dags att plocka ihop själva vattenlåset. Var nära att ge upp och ringa pappa, men jag tog mig samman och sen: Vola! Det satt på plats, exkat som det gjorde innan jag började. Jag ville bara gråta över att jag var så stolt att jag hade lyckats! Avslutade hela mitt projekt med att hälla lite klorin i rören:)

Nu är det dags att börja med middagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va bra du är Kurr! Det där hade jag aldrig fixat, jag tvingar Johan att rensa avloppen ;)

2009-12-21 @ 21:31:52
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0