091211

Vaknade imorse av att Felicia satte igång och spelade julmusik på högsta volym (kändes som det), men det var bara trevligt:) Under morgondagen har vi ätit frukost, eller jag iaf:P Felica har mest suttit och ätit gårdagens chipsrester;)
Planen för dagen är att vi snart ska ta oss ner till Entré och kolla runt lite och gå förbi systemet.

Ikväll blir det korridorsfest på Rönnen:) Det bästa är nog att Rönnen ligger högst 2 minuter här ifrån:) Hoppas på en grym kväll med en massa  trevliga människor:) Hoppas jag blir på mitt bästa partyhumör!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag åt visst en macka :D sen kanske ett par chips slank ner ;)haha

2009-12-12 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0