Kristallengalan



Äntligen kommer den eftetlängtade helgen, har nog aldrig behövs helg så mycket som den här veckan. Shiet vad mycket det har varit på jobbet. Rekord på ordrar/fakturor(iof bra), reklamationer, felleveranser som betyder tjuriga kunder, sena leveranser, fick en rejäl utskällning av en kund, 2 strömavbrott inom 1 timme. Nu börjar jag förstå vad folk menar med att gå in i väggen. Ska bli skönt att jobba till 17 igen nästa vecka, så hinner man andas ut och slippa stressa för att få allt klart innan hemgång.

Iaf, denna dag var lite lugnare än de andra dagarna i veckan. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, halsat i mig cola för att kunna hålla mig vaken, höll på att somna vid 17-tiden. Ikväll har 3 av världens härligaste tjejer varit här och umgåts med mig. Felicia, Milla och Jessica:) Tacl tjejer för ikväll och våra heta diskutioner om att SVT nästan fick alla priser på Kristallengalan=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0