Utgång nummer 2

Just nu är jag så opepp man kan bli tror jag. Är fortfarande sjukt seg efter gårdagens utgång.

Gårdagen började hemma hos mina föräldrar där min bror firades, hela 17 år blev han. Så nu är det nedräkning till 18;) Vid 21 åkte jag hem till  mig där Linnéa, Johanna, Marina och Martina höll hus. Vid elva drog jag, Johanna och Marina till Flamingo där vi tog en cider satt och bara myste i deras lounch:) Johannna och jag drog vidare till 550 där det var ganska mkt drag. Man märker verkligen skillnad på åldersgruppen på fredagar och lördagar, det var mycket 18-19 åringar igår. Kvällen slutade kanske inte som jag hade önskat.

Och ikväll kör jag igen, haha! Ikväll kommer Felicia, Becca, Marina och kanske Johanna hit. Har inte festat med Felicia och Becca på jätte länge så det ska bli jätte kul att gå ut med dom:) Hoppas på en grym kväll!

Pitbull - I know you want me, kommer gå på repeat ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0