090406

Tillbaka till vardagen igen, tur att det bara är 3½ arbetsdagar för mig:) Så skönt med lite långledigt!

Fredagen spenderades hos mina föräldrar och bror. God mat och trevligt sällskap:) När jag kom hem så var Linnéa här och vi sleepover, vi hade bla hyrt 27 dresses som är så himla bra, en rikitig måbra film:) Somna så fort jag la mig i sängen=p

Runt 12 på lördagen mötte jag upp Mikkis på stan för att första inhandla ett par solglasögon till mig. Men det var inte så lätt, jag kan verkligen inte ha solglasögon! Sen satte vi oss nere vid maren med varsin mjukglass, så underbart att äntligen våren har kommit! Kvällen bjöd på party. Jag, Milla, Eja, Felicia och Marina förfestade här innan vi drog ner på Olles, och det var verkligen mkt folk. Natten bjöd på efterfest i Mariekäll och jag kom hem kl 13 dagen efter;)

Söndagen mådde som jag förtjänade! Och det blev ju inte bättre att jag hade tvättstuga mellan 14-17:30. Fy fan säger jag bara, jag ska aldrig ha tvättstuga efter en uttång! Tror jag skulle spy minst 10 gånger nere i tvättstugan=p Sen låg jag och tyckte synd om mig själv tills Linnéa kom och vi gjorde mat. Sen blev det bara myskväll med en massa onyttigheter.

När jag vaknade imorse ville jag verkligen inte gå till jobbet. Hade bara sovit 5 timmar och jag hade ont i magen. Men det var bara att gå till jobbet och tjäna lite pengar. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, tänkte snart gå och lägga mig så jag är utvilad tills imorgon. Först väntar jobb och sen hård träning!

Bara 8 dagar kvar tills jag fyller år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0