090422

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig nu, har inte gått och lagt mig innan 23 någon dag den här veckan. Så det kanske är på tiden? Men kan säga att AA kl 22.50 lockar otroligt mkt! Haha!

Idag har jag jobbat på som vanligt. Vi har äntligen fått våran nya fax installerad, har bara tagit 3 återbesök av suppoter killar. Senare på eftermiddagen skulle Maria lägga in en massa faxnummer, och det piper varje gång man drycker på en knapp på faxen, jag jag sitter 2 meter från faxen. Så gissa om jag höll på att få tokryck när hon höll på, skulle inte förvåna mig och jag drömmer om pip inatt, haha!

Efter jobbet kom Jessica och Sandra hit och vi har umgåts hela kvällen, super mysigt:) Jag även haft tvättstuga, men hade inte så mycket att tvätta så det gick ganska fort. Sandra och jag pratade om att vi verkligen får börja träffas mer under veckorna och det håller jag verkligen med om. Ett ett x antal år var hon och jag jätte nära varandra, hon ver verkligen en av mina närmsta kommer! Och vi har redan lite planer för nästa helg:)

Två dagar kvar:)




"Watch me now, and I'll be someone new,My heart will be unbroken, it will open up
For everyone but you, Even when I cross the line, it's like a lie I've told a thousand times"
Britney Spears - Out From Under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0