090409

Då var jag sjuk! Kul jul nu till långledigheten och allt påskfirande! Håller på att kurera mig i te och vitamintabletter. Min chef rekomendra att ta 2 st, 4 gånger om dagen. Det roliga är att man bara ska ta en om dagen och det får inte överdoseras, haha! Maria på mitt jobb rekomendera Chinagard (Stavning?!)

Ikväll har jag varit hemma hos mina föräldrar och bror. Åh vad jag saknar min familj! Idag satt jag, mamma och pappa och prata jätte mkt efter maten, typ 1½ timme:) Min bror har stora planer på att bli brats till sommaren, haha! Han snackar om att ha backslick, och det är det värsta jag vet!!

Snart blir det sängen, måste vara pigg imorgon för morgondagens äventyr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0