Superwoman!

Denna dag har gått lika fort som alla andra dagar. Jobbat och slitit på jobbet sen sprang jag över till Willys innan jag tog bussen hem. Sen blev det träning , step-passet där jag även träffade på Izla, alltid lika kul:) Sen kom jag hem och gjorde mat, och nu har jag diskat, damsugit och moppat, är jag inte dukitg, sjuk impad själv;)

Känner verkligen att jag har fått tillbaka energin efter ett par veckor då jag sket i allt typ, iaf här hemma. Men nu är det ändring på det:) Behövdes städas idag för annars hinner jag inte det innan jag åker ner till Malmö, för nu är det fullplanerat fram till resan till Malmö, bla har jag tvättstuga imorgon mellan 17:30-21:00. Och jävlar om inte den förbannade torktummalaren fortfarande är trasig!

Ge mig fredag nu! Shiet vad jag längtar, ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0