Glad Påsk!

Hej alla glada! För jag hoppas man är glad nu när det är påsk och att det är så underbart väder:)

Bästisdagen med Linnéa blev verkligen lyckad! Vi började med middag på La Cantina där det blev tre rättersmiddag, sen vidare till Roxy där det blev bio, Marley och Jag, kan verkligen rekomendera den filmen! Gick därifrån med tårfylda ögon. Meningen var sen att vi skulle gå på en barrunda, men vi lyckades vara på Olles hela kvällen. Ganska lite folk men det gjorde inte så mkt, var inte på riktigt partyhumör. Gick rykten om att ssk:s A-lag skulle komma dit under kvällen, men såg inte skymten av dom=/

Igår var jag hemma hos mina föräldrar där en del av släkten var samlad. Åh vad kul jag hade, mkt skratt:) Åkte hem runt 23 och var helt slut, kollade lite på tv innan jag somnade.

Vaknade runt 10 och sen dess har jag inte gjort så mkt nyttigt. Tanken var att jag skulle gå ner till Maren i solen, men kom på att jag hade tvättstuga=/ Har hunnit med att gå ner till systemet och inhandlat lite dricka till ikväll. Som det ser ut nu ska jag ut med Mikkis, Mia, Emma och Johanna. Men innan ska jag fira lite påsk med familjen Kinnunen:)


Ses vi i vimlet?


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi ses i vimlet min pingla :D

2009-04-11 @ 14:31:11
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: M

Spelarna va på 550 ;D

2009-04-11 @ 21:15:51
Postat av: Mia

Hehe, låter som du har en riktigt bra påsk! :) När ska ni bege er in mot staden och festa lite då? ;) Let me know!

2009-04-12 @ 09:12:54
URL: http://leggings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0