En bra födesledag!

Då var man 21 och ännu mer vuxnen än igår=p På ngt sätt tycker jag att 21 låter mycket seriösare än 20, men sen kom jag på att 22, 23, 24 osv också låter seriöst, haha!

Har varit en toppen dag! Tack alla vänner på era grattis-sms, fina blogg inlägg, och alla andra grattisönskningar:) Betyder jätte mycket! Bjöd på supergod tårta på jobbet och så vann jag 50:- på triss:) Kunde inte fått en bättre start på dagen! Efter jobbet mötte jag upp min familj och Linnéa för ett besök på Barolo. Alltid lika god mat där som vanligt, längtar till sommaren då man kan sitta ute på uteserveringen och ta en cider/ett glas vin.

Sen har jag och Linnéa myst hemma hos mig, ätit en massa onyttigheter,men det får man ju göra när man fyller år;) Dubbelavsnitt av DHW, så det kan ju inte bli bättre!

Har gett mig en egen present idag:) Jag har bestämt att jag ska åka ner till Mamlö nästa helg, behöver lite miljöombytning känns det som nu. Och det ska bli så kul att umgås själv med Felicia en hel helg. Så det blir tors-sön, åh, ge mig den 23 april nu!!!

Och på lördag kööör vi brudar, som det inte skulle finnas någon morgondag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0