Börjar närma sig nu:)

Nu är det bara 6 timmar kvar tills jag ska gå ut, 05:39 går tåget. Tänkte gå lägga mig tidigt men som vanligt blev det inte så=/

Idag har jag köpt ett par ursnygga Puma skor. Har aldrig i mitt liv haft ett par "märkes" skor så det var väl på tiden, och aldrig har jag köpt ett par sånna dyra skor. Men som jag sa till Mikkis, får se det som en invenstering:) Ikväll har jag umgåts med Mikkis, vi har ätit köttfärssås och spagetti, sen avslutade vi kvällen med en urgod kladdkaka:) Senare ikväll fick jag besök av Johanna som var här och hämtade min extra-nyckel, eftersom hon ska bo här i helgen.

Nu har jag packat ner allt inför imorgon. Upptäckte att jag inte har intenetkoden till hemresan på söndag, så måste leta upp den. Så det blir väl att sova efter kl 12 inatt.

Hörs igen när jag är i Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0