090427

Tack gode gud för denna vecka! Har jag sagt hur mycket jag älskar kort arbetsvecka? Jobbar till torsdag och endast till 13=D Och imorgon är det redan tisdag! Åh, vad jag är lycklig nu!! Men det allra bästa är att nästa vecka går vi in på sommartid på jobbet, det innebär mån-tors 8-16 och fredagar 8-15! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?

Idag var jag ganska seg på jobbet, trots att jag vaknade hur pigg som helst, 20 minuter innan jag skulle gå upp. Det har aldrig hänt sen jag vet inte när.. Efter jobbet gjorde jag och daniel sällskap från jobbet och sen gick jag och Linken och tränade. Efteråt åkte jag hem och hämtade min cykel, så nu blir det cykling till jobbet, och det tjänar jag in 10 minuter:)

Åh vad jag ser fram emot de två helger som kommer:

Torsdag 30/4 - Valborg, blir ev grillning med tjejerna och senare utgång
Fredag 1/5 - Ev bio
Lördag 2/5 - Fira Carro, jag och Johanna ska köra som faan!
Fredag 8/5 - Fira Millas 20-årsdag
Lördag 9/5 - Inflyttningsfest hos Mimmi

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt =) jag meed.. min tjepolare fixar spetsat bål också =) haha puss

2009-04-28 @ 09:27:16
Postat av: Karin

Då är vi tre iaf:)

2009-04-28 @ 14:35:12
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0