WHERE YOU GONNA GO, WHERE YOU GONNA GO, WHERE YOU GONNA SLEEP TONIGHT?

Hej hej på er alla;)

Mitt liv rullar på som vanligt. Jobbar och sover typ, haha! Nu har iaf hösten gjort sin verkan på mig, höstdepretionen nämar sig nu känner jag. Men tur att jag har så mkt underbara vänner att prata med. Bla Felicia som vill lyssna på alla problem jag har=p På ngt konstigt sätt känns det som vi har kommit varandra närmare nu när hon har flyttat. Saknar dig gumman<3 Bara 4 helger kvar nu:)

Veckan är fullplanerad, och det ät skönt att ha ngt att göra. Det värsta jag vet är att bara sitta hemma och inte göra ngt alls..

Onsdag - Lägga in alla oinlaggda bilder på Facebook (lär ta hela kvällen)
Torsdag - Träning efter jobbet, affro<3
Fredag - Träffa Johanna efter jobbet, båda ska ev klippa sig. Sen hitta på ngt under kvällen
Lördag - Spa på Sydpoolen, luncha, och gå på Marinas och Sebbes 20-årsfest med Johanna
Söndag - Åka till Ikea och skärholmen med mamma


Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart jag lyssnar på alla problem du har, du har ju lyssnat på att jag sagt de senaste veckorna och det har varit mycket. Ser verkligen fram emot att ni ska komma hit för saknar dig väldigt mycket (L)

2008-09-10 @ 13:07:35
URL: http://feliciapalmblad.devote.se
Postat av: Mia

Det är bättre, men inte bra..<3

2008-09-10 @ 19:10:01
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: Kurran

Felicia: <3

Mia: Krya på dig gumman!!

2008-09-10 @ 21:09:58
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0