KRYSSNIG-20ÅRSFEST-BAKIS SÖNDAG

Då var det tisdag igen. Dagarna bara flyger iväg känns det som. Såg att jag inte har skrivit ngt om helgen, så här alla nyfikna, här kommer helgens berättelse!

Kryssningen - Redan på bussen upp till terminalen öppnar jag och Linken våran första cider, och vi är nog inte dom enda, jag såg öl burkar och vinglas flöda på bussen. Väl uppe på terminalen blir vi dom första i kön=p Vi hamnar direkt i baren efter att vi fått gått på båten, dom var inte klara med hytterna, därför vi får vänta i baren, jag tar det då lugnt med drickandet. Buffén började kl 18, tyckte inte det var så mkt att välja på, och va faan var tacobuffen?!?!! Men det var iaf bra mat:) Sen var det bara att börja supa! Jag och Linken satt i hytten och körde bussen, hur mobbat låter inte det=p Hahah!
Upp till karaoken sen där vi aldrig fick chans att sjunga, tur det kanske=p Tror nog att Birka har det bästa dangolvet! Det är hur stort som helst, man behöver inte slåss för att få en yta på dansgolvet som man behöver göra på Popcornfesterna! Träffade en massa sköna människor. Framför allt Strindberg som jag kallade han! Han var nog den mest skönaste 40-åringen jag träffat!! Jag hade korvparty på efterfesten eftersom jag var den enda tjejen, Linken var i någon hytt någonstans;)

Dagen efter började det drickas vid lunch igen, och så fortsatte det så hela dagen;)

Sandras 20-årsfest - Jag och Linken kom dit fulla, men efter att jag ätit så blev jag i pricip nykter. Och så förblev det hela kvällen. Har kommit på att jag inte gillar att förferra på Rosa Pantern. Runt halv elva åkte vi ner till stanleys där vårat vipbord väntade på oss;) Tycker det har blivit väldigt fint där uppe, men Stanleys är inget för mig insåg jag. Det funkade när man var 18. Runt kvart i 2 gick jag och Johanna förbi Olles och sen tog vi en bulle hem. Somna lite efter 3.

Bakis söndag - Mitt batteri till mobilen hade åkt ut så jag vakna inte till mitt alarm, skulle se Idol kl 11:30, missa lite av förra veckan=/ Åkte iväg till Elin och Rikki där bara Johanna var. Elin och Rikki var i Eskilstuna..Det blev bakispizza och tv, en bra bakissöndag helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0