TRÖTT OCH SLITEN

Idag har det varit en lång dag och väldigt intensiv..

Gick rätt så snabbt på jobbet idag, trots att det var grymt segt innan lunch. Hoppas vi kan avsluta augusti månad imorgon så jag kan börja fakturera för september. Ligger tre dagar efter just nu=/
Efter jobbet åkte jag ner på stan och mötte Milla och Mia:) Gick och åt på Kringlan resturangen, blev fläskfilé spett med ris, jätte gott:) Sen åkte Mia hem och jag och Milla gick lite på stan.

Har inte hunnit fixa min data. För idag började ju Idol och det hade jag totalt glömt bort, sen såg jag reklmen på tvn. På ngt sätt känner jag att det här kommer bli ett dåligt Idolår, men jag älskade Anders Bagge!

Ska nog köpa LG mobilen. Lite äldre en samsung, men jag gillade den skarp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0