LILLÖRDAG

Shiet vad jag har varit dåligt på att blogga på den senaste tiden!! Det här måste bli skärpning på nu!!

I måndags var jag ju och träffade Linnéa efter jobbet. Vi åt på Barolo, blev fläskfilépasta med gorgonzola, hur gått som helst!! Vi gick sen förbi Sandra och var där ett tag. När jag kom hem vid halv tio kolla och på Singelmammor och sen somna jag;)

Igår gjorde jag inte så mkt nyttigt, eller jo! Jag la ju in bilder på Facebook, var väldigt stolt över mig själv:) Märkte då att jag int tagit så mkt kort på dom tillställningar jag varit på, måste bli skärpning! Så på lördag är det jag som är vimmelfotograf;) Sen kollade jag på Idol, och är det bara jag och Felicia som har fastnat för killen som sjöng om sin Cocacola? Meningen var att jag skulle städa mitt rum efter Idol, men efter Idol började en ny svensk serie och jag fastna framför tv till kl 22, då var det ingen idé att börja plocka. Så idag när jag kommer hem ska jag bränna en bra skiva och städa mitt rum:) Önska mig lycka till;)

Veckans planer:
Onsdag - Fixa i mitt rum
Torsdag - Hockey, Södertäljesk-Frölunda
Fredag - Ut till stugan
Lördag - In till Eskilstuna och sen till Mimmi på kvällen
Söndag - Inget inplanerat vad jag minns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0