INFLYTTNINGSFEST:)

Snart är det dags att bege sig till Mimmi och Buffy på inflyttningsfest. Men innan så måste jag hitta kläder, sminka mig, platta håret och äta. Så känner mig lite stressad nu. Känner på mig iaf att det kommer bli en lyckad kväll men alla underbara vänner:)

Igår åkte jag ju ut till landet. Blev tyvärr ingen promenad, eftersom vi satt och åt till 20 på kvällen. Satt och mös framför tv med mormor och mamma:) Jag gick och la mig före min mormor och mamma, kände mig son en riktig kärring då, haha! Men fick iaf sova ut, minst 10 timmar blev det:) Runt halv tolv idag skjusade mamma in mig till Eskilstuna. Hitta bla en jacka, supernöjd eftersom det var rätt billig och det var en stl mindre än vad jag har, det gjorde min dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0