EN VÄNSKAP SOM STÅR EMOT ALLT<3

Ikväll blir det en Kurran och Linken kväll. Först ska vi åka till Ica eller coop och inhandla lite mat till kvällen, då vi ska göra plankstek:) Jag ska även köpa maten till imorgon. Blir en lugn kväll men en massa prat och vin. Sen ska jag även färga Linnéas hår, så får inte dricka allt för mkt vin;) Då kan det gå väldigt snett, haha!





Denna bild älskar jag så himla mkt! För mig betyder den bara lycka! Bilden är tagen då jag och Linnéa var på Gran Canaria i januari i år. Den resan förde oss bara ännu mer närmare! Så glad att vi gjorde den resan. Kommer aldrig glömma bort den veckan! Älskar dig gumman av hela mitt hjärta och skulle inte kunna leva utan dig! Du är som en syster för mig!! Och det ska bli så grymt kul att flytta ihop med dig:) Du och jag för alltid<3

Kommentarer
Postat av: Linken

Älskar dig också! Du vet vad jag sagt, Det är Du och Jag mot Världen! Pusspusspuss <3

2008-09-05 @ 15:46:27
URL: http://www.nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0