DATAN FIXAD

Nu är äntligen datan fixad! Det tog ungefär 1 år för mig att ta tag i saken=p

Nu behöver jag inte gå in via msn för att kunna gå in på internet, tar inte hundra år för att få upp en sida. Har lagt in alla bilder så inga är borta, skönt det. Imorgon måste jag fixa ngt bra nedladdningsprogram, måste ju ha musik! Sen ladda in Itunes, vikitgt viktigt:)

Igår fick jag veta ngt kul igår också!! När jag blir anställd på företaget jag är på nu så får jag ju månadslön. Och då berätta mina föräldrar att jag kommer få ut oktoberlönen i oktober, så då får jag både lönen från Human Pro och Narva, rich bitch;) En bra månadslöns från Narva och sen får jag ut all min semseterersättning från Human. Johanna tyckte jag skulle bjuda på helrör, men jag säger bara en Thailandresa en månad;) Nej då, ska spara allt och köpa en massa möbler till min framtida lägenhet, haha!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0