DÅ VAR DET MÅNDAG IGEN

Då var jag tillbaka igen. Har helt enkelt inte hunnit skriva ngn blogg i helgen.

Lördags - Jag och Johanna började dagen med att gå på spa. Kan verkligen rekomendera det, fast kanske inte om man ska ut på kvällen. Jag var helt slut efter behandling. Fick ta en powernap när jag kom hem för att jag skulle klara av kvällen. Johanna, Becca och Carro kom och åt middag, blev Fläskfilépasta:) Runt 20 var vi hos Marina och Sebbe där redan några var lite för överförfriskade, haha! Runt 23 åkte jag och Johanna ner till Olles då jag upptäckte att mitt pass var hemma, bra där Kurran! Men vi löste det och det blev en rolig utgång även denna gång. Runt 3 var jag hemma igen.


Söndag - Blev väckt av mamma runt 11, bärde av till Ikea och Skärholmen runt 12. Kan ju säga att jag inte var så pigg på att köpa ngt. Men det blev två lådor, ett värmeljus och sen en Kofta. När jag kom hem blev det en powernap innan det bar av till min mormor på middag. Kvällen spenderades lite framför datan och sen tvn

Efter jobbet idag ska jag träffa Linnéa. Vi setts eller pratat på en vecka, så vi har lite att prata om tror jag;) Blir middag på stan, får se vart vi hamnar, men inte på nancys om jag får bestämma=p


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha din passtory var bra :)

2008-09-15 @ 13:11:37
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0