ANDRA AVENYN IS BACK :)

Tänkte skriva lite blogg innan jag bli allt för upptagen vid tvn=p

Igår var det hur kul som helst hos Mimmi och Buffy:) Vi sjöng Sing Star, dansade och prata en massa skit;) Runt 11-12 drog tjejerna ner till Olles, men jag och Linnéa var kvar. Och det var ju då festen började på rikigt;) Tack Mimmi och Buffy för en underbar kväll:)

Idag har jag inte gjort så mkt, vakna halv tolv eftersom jag hade ställt klockan. Tvungen att se repriserna av Idol, och jag vet att jag är en rikigt tönt ibland=p Åkte sen och handla med mamma och sen gjorde jag maten, hemmagjord pizza, hur gott som helst:) Nu sitter jag och väntar på Andra Avenyn som börjar om 4 min=D Gud vad jag har längtat efter det. Min höst är nu rädd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0