shopping,myskväll och en typiskt söndag (:

Gårdagen tillbringades uppe i sthlm med Johanna. Först och främst var vi uppe och letade outfiten för Halloweenfesten, vi lyckades väldigt bra! Vi hittade nog allt vi behövde:) Känns skönt att slippa stressa med det i slutet av veckan. Sen blev det annan shoppning! Jag köpte min efterlängtade Boomerangjacka, blev en blå:) Köpte även ett par stövlar, behövdes verkligen! Blev lite annat smått och gott också, smink bla:) Även Johanna hittade lite också:)

Sen åkte vi ut till Skärholmen där Mimmi hämtade upp oss. Tanken var att vi skulle äta och gå på bio på Heron, men blev bara mat. Vi hade ingen lust att vänta i 1½-2 timmar på nästa film så vi åkte hem till Mimmi ist och kollade lite på tv och prata en massa:) Var hemma runt kvart över tolv.

Idag har jag inte gjort så mkt nytta. Fast jag har städat lite i mitt rum men sen har jag bara kollat på tv;) Skulle ha tränat med Johanna och Linnéa, men ingen av oss orkade, så det blir träning för mig imorgon ist:)


Jag är ingenting utan er tjejer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0