Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Snart är det helg och det så bli så skönt att få sova ut igen. Blir inget festande i helgen med, så otroligt stolt över mig. Men tror nog min mamma är ännu mer stolt;) Imorgon blir det Idol med Mikkis och Johanna och Stockholm på lördag:) Kan det bli en bättre helg?

Den här veckan har gått väldigt fort, känns som det var måndag igår. Har haft saker att göra hela tiden nu när jag nästan varit själv på kontoret när dom andra varit på mässan. Otroligt skönt att dom var tillbaka idag:) Efter jobbet åkte jag ner och träffade Johanna, vi gick och åt på Kolgrillen i Luna, underbart gott som vanligt! Sen var det att dra till gymmet där vi mötte upp Linken. Vi fick sällskap av Izla, Sanna och Sara på Afron, hur kul som helst att var ett helt gäng:)

Snart är det bara en vecka till Halloweenfesten och jag är så jädra taggad. Trots att jag har hur mkt som helst att fixa så ska det bli grymt kul att fixa allt:) Ska bli kul vad alla klär ut sig till eftersom det är tvång på det=p Och jag kan inte vänta på allas reaktioner på min utklädnad, den kommer rocka fett! Och sen se allas blickar på Olles ska bli ännu roliagare=D Ge mig 1 november nuuuuu!!!

Imorgon är det lönedags för mig, och det innebär dubbellön för mig;) När jag såg lönespecen från Human såg jag dollartecken, hahah! Sa till mamma att jag skulle till Spy Bar och dricka massa helrör;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0