patrik 1,5 igen

Idag har det varit en bra dag. Började verkligen bra med att jag fick veta att jag ska få kolla på lägenheten i Södra imorgon:) Kan säga att jag var glad hela dagen på jobbet;) Blev upphämtad av pappa vid 16 för att åka till Bårstabergen för att kolla på lägenheten. Men lätte sagt en gjort, det var inga hemma som skulle visa den. Tydligen gör man så på telgebostäder att det är hyresgästen som ska visa lägenheterna. Så imorgon kommer dom få höra från mig!

Har umgåts med Linnéa hela kvällen, hon var även med till Bårstabergen. Efter den sk visningen så åkte vi ner på stan och kolla lite inför Halloween. Sen blev det middag på Nancys,taco tallrik:) Sen blev det en spontan bio. Gick på Patrik 1,5, Linnéa hade inte sätt den och jag kunde tänka mig att se den igen, och den var lika bra som sist:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sängen direkt, helt slut efter den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ohno! Det är kanske bäst att se upp :P Vi får ta det som en komplimang :)

2008-10-28 @ 05:39:27
URL: http://moaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0