LISTA

DITT LIV

Vad heter du?
Karin

I mellannamn?
Charlotta

Vart bor du?
Södertälje

Trivs du där?
Jodå, men skulle inte vara fel att flytta

Brukar du läsa horoskop?
Slutade läsa det för länge sen

Har du körkort?
Nej

Favoritdjur?
Antingen hund eller katt

Vad spenderar du dina pengar på?
Alkohol & shopping

Festar du?
För mycket!!

Sprit, cider, vin eller öl?
Allt som är alkohol går ner;)

Brukar du bli för full?
Fråga mina vänner;)

Antal kuddar i sängen?
3

Kan du baka bullar?
Yes

Bläck eller blyerts?
Bläck

Mc donald's eller burger king?
Inget av dom

Är du allergisk mot något?
Nej

Äger du ett busskort?
Ja

Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Dricker sällan mjölk, isf blir det grön

Vad åt du till frukost?
Fil och fullkornsflingor

Hur ser du ut idag?
Jeans, vit t-shirt, svart tröja, uppsatt hår i knut

Har du haft sex idag?
Nej

Nästa mål i ditt liv?
Ta det förbannade körkort!!

Vad såg du senast på tv?
Singelmammor<3

Hur svarar du i mobilen?
Om det är någon jag känner: haallååå, annars; hej det är karin

Vem ringde du senast?
Hem

Vad sa den du ringde?
Att min mamma kunde komma och hämta mig från Syd efter resan från Malmö

Antal timmar sömn inatt?
Ca 7 timmar

Sov du ensam?
Ja

Vad innehåller din favoritnattmacka?
Ost med tomat, mums!

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng?
Johanna

Såg dig gråta?
Någon av mina vänner antar jag

Fick dig att gråta?
Kommer inte ihåg

Du delade en drink med?
Dont remember

Du gick på bio med?
Johanna, Rikki och Elin

Du gick på stan med?
Johanna, Linnea, Mimmi och Felicia

Skällde på dig?
Måste vara mamma=p

Skickade ett e-mail till dig?
Facebook

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Flera gånger

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
Tror inte det

SAKER

Tar du droger?
Nej

Vem är din bästa vän?
Ser Linnéa mig som en syster, vet nog allt om mig. Men jag ser jag även Johanna, Mimmi och Felicia som mina bästa kompisar

Vad är du mest rädd för?
Höjder är inget att leka med!

Vilka kläder sover du i?
T-shirt

Vart vill du gifta dig?
Salems Kyrka, mina föräldrar och mormor och morfar är gifta där, jag är även döpt där.

Vad hatar du verkligen?
Gillar inte ordet hatar

Har du varit kär?
Yes

Kör du?
Öh, köra vadå?

Har du ett jobb?
Yes

Gillar du att ha folk omkring dig?
Absolut, jag är beroende av att träffa människor!

Är du ett hälsofreak?
Haha, tvärtom;)


STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
För många gånger

Är du ensam nu?
Nej

Några piercings/tatueringar?
Nej

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta?
Säger bara White Ponny! Fan dig Mimmi;)

Vill du gifta dig?
Om jag hittar den rätta..

Vill du ha barn?
Absolut!
 
FAVORIT

Rum i huset?
Mitt rum

Typ av musik?
Allt möjligt

Månad?
April;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
Nej

Köpt någonting?
En cola på tåget hem från Malmö

Varit sjuk?
Nej

Sagt "jag älskar dig"?
Nej

Velat säga till några att du älskar dem?
Ja

Träffat nån ny person?
Nej, men för 72 timmar sen;)

Saknat någon?
Jag tror alltid man saknar någon

Kramat någon?
Yes:)

Kysst någon?
Nej

SENASTE

Låt du hörde?
Rise to the occasion

Drink du köpte?
Kommer inte ihåg=p

Sak du stal?
Själ inte

Mat du åt?
En Risifrutti

Gången du åt en 7-Eleven korv?
Har aldrig ätit en korv från 7-eleven

Människa du slog?
Gillar inte att slåss

Senaste stora bussresesan?
Skidresan till Romme i 1an i gymnasiet

Senaste långa telefonsamtal?
Säkert med Linnéa

Senaste dusch?
Vill jag inte ens veta, haha!

Senaste irritation?
Tjejen på tåget i söndags som hellre satt vid datan än att hjälpa sin 4-åriga son på toa!! Sånna människor ska inte ha barn!!!


Kommentarer
Postat av: mia

Yes I will! :D

2008-10-08 @ 16:53:01
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0