JAG ÄR TILLBAKA!

Sådär, då man var det dags att skriva lite blogg igen då, hoppas du blir glad nu Felle;)

Kan ju då börja med att vi hade det supermysigt i Malmö:) Om jag skulle berätta allt vi gjorde så kommer detta inlägg bli lika lång som en roman=p Så tänkte lista allt ist;)

(Bjuder på denna bild, vet att jag kommer bli mobbad resten av mitt liv)


* Taxin som kom 4:45 och stod på tomgång utanför mig tills kl 5, idiot!
* Skrattattackerna på tåget ner
* Mysfika i Malmö
* Storshopping för mig och Johanna;)
* Partybrillorna
* Resturangbesök på Jensens men kött och strössel med glass
* Berättelsen om hur vi firar jul i min familj, tror inte det var ett öga torrt hos mig och Johanna
* Turistat i Köpkenhamn
* Vi döpte om Köp-en-hamn till Köp-en-sprit
* Jag träffade en gammal kompis på en Nettoaffär som jag inte träffat på 2 år, vad är oddsen?
* Grym förfest med spel, sprit och dans;)
* Träffade Felles nya kompisar, Katrin och Erna, var två jätte trevliga tjejer!
* Utgång på Babel aka "kyrkan"
* När Johanna undrade varför taxisnubben skulle med i taxin, haha!
* Morsan på tåget hem som hellre satt vid sin data än att hjälpa sin son att gå på toa, men sen när han börja spy i gången reagera hon äntligen! Men kärringen torka inte ens upp spyan på golvet!! Sånna människor ska inte ha barn!
* Valrosskurran;)

Nu i veckan har det inte hänt så mkt, var och träna i tisdags och höll på dö! Igår umgicks jag med Linken och Doran, vi åt fancy mat och snacka en massa skit. Och såklart kolla vi in årets Bonde söker fru.
Nu är jag hos Elin med Johanna, vi ska snart äta, sen ska jag hem och kolla igenom all min post jag fått. Det ligger 222 st framkallade bilder och en Elle tidning och väntar på mig:)

Helgen kommer bli grym, Linken kommer nog bo oss mig, ska bli kul eftersom vi inte umgåts själva på ett tag. Sen blir det Idolkväll med Mikkis och Mia också. Sen lördag blir det förfest ute i enhörna hos becca och efterlängtade Olles=D


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha din julstory :D Vi missade början men ganska så grym var den :)Köp-en sprit hahahahah och fyfan Johannas taxikommentar. Grym helg, kommer bli minst lika bra i december. Syns imorrn honey, på med partybrillorna så kör vi

2008-10-10 @ 14:13:37
URL: http://feliciapalmblad.devote.se
Postat av: Felicia

btw, babel aka kyrkan? Vad missade jag?



Hahaha och du med din "strössel med glass"

2008-10-10 @ 16:58:37
URL: http://feliciapalmblad.devote.se
Postat av: Johanna

Haha, fy fan vad jag älskar den där bilden! Skrattar alltid lika mycket varje gång jag ser den. Synd att vi redan har tagit studenten, annars hade jag gjort ett eget plakat till dig med den bilden på, haha. Ikväll åker partyblåsan och partybrillorna på :D

2008-10-11 @ 12:21:25
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se/
Postat av: Kurran

Felica: Såg du inte att det var ett sort jävla kors på själva huset? Hur full va du`?!?!

Johanna: Haha, joo men lite svårt när vi tog studenten samtidigt=p

Men vad sägs som att förstora upp den till mitt bröllop ist;)

2008-10-11 @ 12:30:43
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0