FÖRSTA DAGEN SOM FAST ANSTÄLLD:)

Idag är det första dagen som fast anställt på Narva Scandinavia. Känns lite skumt att inte behöva gå in på Human Pros hemsida och fylla i ngn tidsrapport. Kommer verkligen sakna min chef Marielle!! Har bjudit på tårta idag, jätte god var den. Var väldigt uppskattat av alla kollegorna också:)

Onsdag igen, även 1 oktober. Har inte så mkt planer för den här dagen, måste iaf ner på stan och skicka iväg mitt hm paket, en tröja som var för stor som jag nu ska byta. Hoppas bara posten har öppet till 18, annars måste jag gå tidigare. Hem och städa mitt rum sen, helt kaos! Kan inte se ut så när jag ska ha nattbesök imorgon;)  Vet inte rikigt om jag behöver börja packa idag, behöver inte ha med mig så mkt.

2 dagar kvar:)


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till anställningen!

2008-10-02 @ 20:23:37
URL: http://moaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0