Vi Kommer Att Klara Det Här Gumman!

Just nu är jag så grymt pepp att jag tagit tag i mitt liv och ska gå ner dessa 12 kg på ett år, det låter jätte mkt, men jag vägde -12 kg för 1½ år sen. Idag har jag bara ätit hälften av kcal (kolirier) jag får äta. Och nu känns det verkligen som jag kommer klara det:) Och jag längtar Linnéa tills du får komma igång och träna ordentligt, för då jävlar ska du få se vem som kommer peppa dig på gymmet!



Vet att vi kommer klara det tillsammans! Nästa höst så kommer vi vara så jävla snygga!

Kommentarer
Postat av: Linken

Vi peppar varann och det är skit bra! Aldrig vart så säker på något som det här. Jag vet att vi kommer att klara det!



Det är du och jag Karin

Älaksar dig/ Best friends 4-ever :P

2008-11-22 @ 23:43:50
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0