Vad Har Hänt Med Afro-Robert?!?!

Nu ska jag börja detta inlägget med att klaga! Vad i helvete har hänt med Afropasset på World Clas?!?! Från att ha varit mitt favorit pass så har det blivit det sämsta passet jag varit på, iaf dom två sitta gångerna!! Hade verkligen hoppas på att Robert skulle vara tillbaka idag, men nej nej, samma tjej som sist! Det är inte direkt henne det är fel på utan på själva passet, dom har tolalt gjort om det! Okej att man gör om ett pass efter en termin, men varför just mitt i en termin?!?! Förut gick man därifrån svettig som en gris, idag kändes det knappt som man hade rört på sig! Ska verkligen ta upp det här med World Clas! Och Johanna, jag är lätt på att skriva en insändare till LT;)

Dagen har annars varit bra. Sjukt mkt att göra på jobbet som vanligt! Idag var vi en mindre på kontoret och det märktes, jag fick tex hjälpa fler kunder en vanligtvis, och jag chockade mig själv lite, jag vet mer om lampor än vad jag trodde:) Kul när kunder är nöjda:) Känns som det väntas övertid imorgon på jobbet imorgon eftersom jag slutar 16, men tror jag ska lägga upp ett schema på alla saker jag har att göra, då kanske jag är klar till 16:)

Träning imorgon med, tror det bara blir löpband för mig imorgon! Trodde aldrig jag skulle vara såhär motiverad till att träna. Har hållt målet att komma iväg tre dagar i veckan:) Men väntar bara på att det ska komma ett bakslag snart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är skandal! om inte han har kommit tillbaka på torsdag så gör vi uppror tycker jag!!

2008-11-30 @ 17:31:00
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0