Klackarna i taget

Blev just nu akut trött, men kan inte lägga mig än, måste ju skriva blogg först;)

Dagen har varit rätt bra faktiskt, gick jätte bra på jobbet idag, hade saker att göra hela dagen:) Skrivit ordrar, beställa kontorsmatarial, hjälpa kunder med svåra frågor och sen hann jag med lite fakturering. Efter jobbet handla jag och mamma taco tillbehör. Sen hjälpte jag och mamma åt att städa, gick rätt så fort när man var två:) Blev mat till hockeyn, mamma ville inte missa matchen=p Jag bakade chokladmuffins under kvällen, och dom blev super goda:)

Lutar åt att helgen kommer bli super:) Imorgon jag träffa Mimmi, Johanna, Linnéa och Mikkis, vi ska hem till Mimmi och mysa, bla kolla på Idol:) Lördagen ska jag försöka få med mamma till Ikea och sen blir det utgåg för fulla muggar:) Då slår vi klackarna i taket:)

Nu ska jag sova!


Dagens outfit


Middagsmys framför hockeyn


Mina goda cupcakes!


Britney Spears - Womanizer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0