Straffavgift, shopping och DHW :)

Snart dags att hoppa in i duschen men tänkte blogga lite innan bara:)

Idag hade jag ett grymt arbetsflyt, hade energi hela dagen, inte så ofta jag har det tyvärr. Efter jobbet hade jag en trevlig pratstund med Mimmi på telefon:) Fick veta ngt väldigt positivt för henne, hoppas allt går bra, håller tummarna för dig guman! Sen ner på stan och lämna filmen, en dag försent, men jag betala glatt min straffavgift eftersom killen i videoaffären var jätte trevlig mot mig=p Sen ner på stan och kolla vad dom hade att erbjuda. På Vero Moda hitta jag en vit tröja som kan bli grymt snygg med en svart väst och ett guldhalsband, och såklart har jag båda delarna;) In på hm sen där det blev 3 par hotpants och ett linne , sen Apoteket där det blev rengöringslotion och brun utan sol för ansiktet. För idag på jobbet vid 16:55 insåg jag hur vit jag ser ut i ansiktet! Ändring på det nu! Så jag frågade kvinnan i kassan på apoteket och hon rekomenderade acos:)

Ikväll har jag laddat in ett program för mobilen så jag kan lägga in bilder som jag tar med kameran. och det tog nästan 3 timmar, någon som vill byta data med mig? Nu har jag iaf programmet inne, men det tar skit lång tid att få in bilderna i datan. Måste komma på ngt sätt så det går fortare! Nu väntar duschen!


Enligt den här bilden jag har på jobbet så är jag en person över 40, eftersom jag är pigg på måndagen och helt slut på fredagen!


Nyinköpta tröjan från Vero Moda:)


Trosor, linne, rengöringslotion och brun utan sol


Beyonce-If I were a boy
(spelas sönder nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0