Spa-kväll för hela slanten!

Har spenderat hela kvällen i badrummet känns det som, men härligt var det:) Hann göra nästan allt jag skrev tidigare, allt förutom fotbadet, men det ska jag göra i veckan:)

Idag på jobbet gick det bara bra, förutom två saker! Den första var att våran frankeringsmaskin gick sönder!!! Varken jag eller ena chefen fick igång den. Så imorgon ska vi ringa suporten! Eller chefen tog på sig det;) Andra saken att en av våra otrevligaste kunder ringde idag och klagade över hur jag hade fakturerat hans faktura. Det värsta är att han låter så arrogant i telefon, som han var bäst i hela världen, och sånt kan störa mig som faaaan! Så jag hänvisade till chefen och bad han få ringa upp kunden! Kul att den förbannande kunden förstörde hela min dag typ! Var rätt nära på att be han dra åt helvete, men då hade jag nog inte haft jobbet kvar=p

Nu väntar sängen, men innan bjuder jag på bilder från i helgen och spa-kvällen!


Jag och Mikkis var laddade till max!


Linken, Joe och Prinsen:)


Mikkis och Linken kör arga leken


Min Asti, min Passoa och min Cube, alkisvarning? ;)


Lika söt som vanligt:)


Drog vidare på förfest nr 2, här är Sandra och Anna


Visst skulle jag och Linken  passa som muslimer?


Tror någon blev väldigt arg när han inte fick med sig ragget hem=p


Spa-kvällen:)


Ingen spa-kväll utan en massa ljus:)



Sådär. Där har ni en massa bilder:) Sen måste jag tacka min nära vän Mia som la upp mig som en av sina favoritbloggar:) Det värmer i hjärtat att du gillar mig blogg och lovar att blogga lika bra som du skrivit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0