sängen väntar

Då var nästan den här dagen slut. Fullt upp nästan hela dagen känns det som.

Efter jobbet åkte jag ner på stan. Make up store först. Och det gick ju inte så bra som jag trodde. Tjejen som jobbade där visste inte hur hon skulle göra med den skadade flaskan, eftersom den var köpt i skärholmen, va fan har det för betydelse?!!?! Hon tyckte att jag skulle komma in i morgon och prata med chefen om det. Hur jävla svårt ska det vara att reklamera en sak?!?!!
Vidare till Jc där jag verkligen fick hjälp. Köpte ett par jeans, dyyyyyra var dom, men får se dom som en invenstering. Mötte upp Linnéa som varit på möte, vi tog samma buss hem:) Har bara varit hemma och tagit det lugnt, kollat på tv med min bror. Ska strax gå och lägga mig, är jätte trött!

Dagens bilder


Dagens outfit :)


Dagens köp, jeans, hårspray och pads


R.I.O.- Shine on

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gillar din outfit :)

2008-11-11 @ 18:44:56
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Kurran

Tack så mkt:)

2008-11-11 @ 21:11:16
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0