Hemmakväll

Träningen idag gick sådär, kände inte mig rikitg nöjd när gick därifrån, men nu har jag iaf varit på gymmet tre dagar den här veckan:) Jag och Linnéa gick löpband i ca 30 min. I slutet när jag stod på löpbandet så kände att det började lukta mat, trodde jag hade fått fel på luktsinnet eller ngt=p Men sen fick jag svaret! Det var ett cateringföretag som var där och visade sitt sushisortiment. Var verkligen tvungen att smaka, eftersom jag ha hört så mkt delade meningar om sushi. Och en sak är klar, jag skulle aldrig betala för att äta det;) Det enda som jag tyckte om var laxbiten med ris:)

Har bara varit hemma i kväll. Tanken var att gå över till Linnéa, men jag är helt slut i kroppen efter denna vecka. Sen blev jag lite skrämd av att mamma berättade att en tjej nästan blivit våldtagen här om dagen i Geneta=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0