Läggdags!

Igår tänkte jag vara duktig att gå och lägga mig i tid, men vad händer?!?! Jo jag kan inte somna! Linnéa, du som alltid säger att jag somnar så fort=p Låg och vände på mig i minst 30 min!

Och jag skulle ha varit kvar i sängen idag! Har väntat på den här dagen! Tyckte bara allt gick skit och hade ingen jobblust alls, men jag kämpade till kl 17:40, jobbade tom över. Ville ha det mesta klart innan jag gick hem. Har bara varit hemma ikväll, laddad inför afron imorgon! Är fortfarande lika pepp som igår!

Nu väntar sängen, målet är nu för tiden att vara i säng till kl 22:)

Dagens bilder



Dagens Outfit


Nu är kakorna på jobbet utbytt mot frukt:)


Felicia, eftersom du inte har någon snö nere i skåneland så får du en bild tagen idag på våran fina snö;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Yes, kände att det finns annat jag borde satsa på istället. Vad duktig du är med träningen!

2008-11-20 @ 11:15:32
URL: http://moaq.blogg.se/
Postat av: Felicia

Oh gud, det är verkligen snö hemma. Här nere har det inte ens fallit en enda liten flinga

2008-11-20 @ 14:21:24
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0