Hemma Spa

En timme kvar på jobbet:) Har en del att göra så denna timme kommer nog gå rätt fort!

Ikväll har jag bestämt mig för att ta hand om mig själv. Helt enkelt ett hemma spa, där det blir:

*Peelning för hela kroppen och inpackning för håret
*Smörja in hela kroppen med body butter från Body shop, Papaya lukt
*Fotbad med filning och avslutas med fotmassage
*Peeling för ansiktet, ansiktsmask
*Färga ögonbryn och ögonfransar
*Måla naglarna


Så jag kommer ju ha fullt upp hela kvällen. Jag ska även skriva in mig på Viktklubb.se Nu är det dags att ta dag i mitt liv, och nu är jag verkligen pepp och har verkligen inställningen till att göra ngt åt det hela! Linnéa gick med idag så vi två kommer peppa varandra! Åh tack ännu en gång gumman för dom fina orden du sa om mina mål, värmde verkligen i hjärtat<3 Nu är det slut ätit på massa onyttigheter. Välkommen Ramlösa och Ramlösa som ska bytas ut mot colan, nästan iaf;) Och godiset och chipsen som ska bytas ut mot popcorn! Jag klarade det förut, så hoppas jag klarar det igen:)


Kommentarer
Postat av: Linken

Tack själv gumman! Älskar dig <3

2008-11-17 @ 17:49:15
URL: http://nightlife.se/linnea
Postat av: Mikaela

Lycka till gumman! Jag tror på dig :)

2008-11-17 @ 19:23:27
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0