hem och leka min mamma!

Dagen har gått väldigt fort! Känns som jag kom från lunchen på en timme sen typ=p

Snart ska jag hem till min bror och vara extra mamma. Alla mina närmsta tjejkompisar har hört hur jävla bortskämd den ungen är, och det är absolut inte min brors fel utan min mamma. Eftersom det är hon som aldrig kan säga emot! Jag kan nästan svära på att hon kommer fixa hans frukost fram till han flyttar hemifrån, sen lär väl hans ev tjej ta hand om den biten;) Så jag ska hem och göra all mat själv ikväll (mina föräldrar är ute och roar sig på olika håll), han kommer inte röra sig ngt från CS! Sen kommer han inte bry sig om att hjälpa mig att plocka undan efter maten, inte ens ställa in sin egen disk i maskinen! Stackars krake som kommer få min bror till pojkvän! Har redan listat ut min första meningen till den blivande svägerskan:

- Grattis, du har idag vunnit den största vinsten på Lotto, welcome to hell!
( hon kommer säkert undra vilken jävla idiot till syrra hennes kille har)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte skita i att göra mat åt snorungen då? låta hans disk stå? osv... nångång bör han lära sig. det gör han ju knappast om ni fortsätter dalta med grabben.

2008-11-06 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0