Helt Slut!

Då var snart den här dagen slut

Det gick grymt fort på jobbet idag, hade hur mkt som helst att göra det. Bättre det än att inte ha ngt alls att göra:) Fick inbjudan till julfesten idag. Den 11 december slår vi klackarna i taket på Engsholmsslott ute på Mörkö:) Igår skröt gubbarna om hur mkt dom ska dricka, jag avstår nog spriten överhuvudtaget i år och håller mig till julmust. Efter fjolårets julfest kommer jag nog aldrig dricka sprit på en julfest;) Men det ska bli grymt kul att få gå på julbord med jobbet, kan nog bli rätt intressant att få se dom äldre lite runda under fötterna;)

Kvällen spenderades med Mikkis, Emma och Moa. Vi åt på Nancys och snacka en massa skit:) Efter det sprang jag iväg på ett hårt pass, Step Up 45 min. Och jag lovar jag höll på att döö! Den här gången var det en ny tjej som hade passet, och den här gången hängde jag med i nästan hela passet, så jobbade mer den här gången än förra:) Såg hur Skinni jeansen kom närmare, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Mimmsan

Kul att du hittat motivation att träna. Jag tror du kommer klara det galant gumman! Puss på dig!

2008-11-27 @ 17:49:19
Postat av: Kurran

Mimmi: Tack gumman! <3

2008-11-27 @ 21:18:59
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0